Suport a la gestió institucional de Càritas Diocesana de Vic

Supervisió dels aspectes físics, operatius i administratius dels espais de la Càritas Diocesana de Vic (oficines, locals, pisos d’acollida, magatzems…) per tal d’assegurar la seva funcionalitat, el compliment de les normatives legals i de seguretat, la seva rendibilitat i reduir l’impacte ambiental.
A partir de la informació que proporcionarà el departament d’administració (contractes, factures, …) s’haurà de fer la composició de la situació actual, i proposar les mesures de millora.
Revisió de contractes de lloguer, control de venciments, cèdules d’habitabilitat i assegurances, contractes de subministraments i de manteniments periòdics, amb l’objectiu de unificar proveïdors i aconseguir la millora de tarifes per a tots ells.
Tasques i funcions:
– Negociar amb les diverses empreses de serveis i subministraments les millors condicions en quant a rendibilitat i optimització de costos (asseguradores, comunicació i telefonia, energia, manteniment, etc.)
–  Unificar contractes (en relació a les diferents seus de la Diocesana de Vic)
–    Fer seguiment per assegurar el compliment de les condicions pactades
–      Coordinació amb el referent i/o l’equip
Lloc: Disponibilitat de mobilitat per Vic, Manresa i Igualada
Compromís setmanal: 2-3 hores setmana en funció de la disponibilitat del voluntari
Nº de voluntaris: 3-4 persones