El CAP del Remei de Vic, pregoner de la Festa Major del barri

VIC.- L’Associació de Veïns del Barri del Remei va voler posar en relleu la feina feta des del CAP El Remei, tant pels 25 anys de servei com per l’entrega de tots els seus professionals en aquest període de pandèmia provocat per la Covid-19, i van ser designats per fer de pregoners, tasca que va assumir el doctor Albert Ledesma i que va dedicar a repassar la trajectòria del CAP en l’any del seu 25è Aniversari.

Els assistents van estar encantats de com va anar tot plegat, decoració floral, discurs inicial, rialles amb l’aportació sorpresa del personal del CAP del Remei i per acabar una excel·lent actuació de La Guaracha. Des del CAP també estaven molt satisfets per l’honor d’haver rebut el reconeixement dels ciutadans i ser pregoners de la Festa Major i valoraven pertànyer a una gran comunitat, dinàmica, diversa i molt rica.

logofooter

Fes-te voluntari

    Que la persona les dades figuren com a titular del compte d'usuari no té antecedents penals per qualsevol dels delictes a què fa referència l'apartat 5è de l'article 8 de la Llei 45/2015, de 14 d'octubre, de Voluntariat, el qual assenyala textualment que: "no podran ser voluntàries les persones que tinguin antecedents penals no cancel·lats per delictes de violència domèstica o de gènere, per atemptar contra la vida, la integritat física, la llibertat, la integritat moral o la llibertat i indemnitat sexual de l'altre cònjuge o dels fills, o per delictes de tràfic il·legal o immigració clandestina de persones, o per delictes de terrorisme en programes els destinataris hagin estat o puguin ser víctimes d'aquests delictes "