Des de W Barcelona, van fer l’encàrrec a l’obrador i també van sol·licitar que les mateixes persones ateses poguessin fer l’etiquetatge a través de la seva interpretació de la característica forma de l’edifici. Una feina que l’estudi d’art i disseny de Sant Tomàs, Autentic.cat, va realitzar posant en valor les capacitats diverses de les persones que en formen part. Per a ells ha estat una experiència «molt enriquidora i constructiva» valora la responsable d’Autentic.cat, Anna Freixas.
Per la seva banda, la directora del Centre Ocupacional de Calldetenes, Carme Clarà, assegura que iniciatives com les d’aquest hotel fan créixer «l’autoestima i l’orgull de totes les persones que fan la xocolata, l’envasen, o l’etiqueten a més, de fer valdre les seves capacitats».
La vinculació amb l’hotel icònic del skyline barceloní no és la primera experiència que té l’obrador amb el sector hoteler i tampoc vol que sigui la darrera: «la voluntat de la Fundació Sant Tomàs és poder donar a conèixer els productes que elaboren les persones ateses i fer-ho en aparadors internacionals com l’hotel W Barcelona és una gran oportunitat» explica el director general de l’entitat, Ricard Aceves.